Bir çok yazılım XML olarak raporlar çıkarabilmektedir. Geçenlerde kullanmakta olduğumuz bir GNSS yazılımından kullanıcıların oturumlarına ait raporları XML formatında aldım. Fakat her bir oturuma ait rapor ne yazıkki tek bir XML dosyasında gelmedi. Bu durum her bir oturuma ait XML dosyasını tek tek açarak analiz etmem anlamına geliyordu. Bende tüm bu oturumlara ait aynı formattaki XML dosyalarını nasıl tek bir XML dosyası olarak birleştirebilirim diye araştırmaya başladım ve sonuç olarak ortaya XML Merge.exe ismini verdiğim Windows Console programı çıktı. Program kısaca, aynı formattaki XML dosyalarını tek XML dosyası içerisinde topluyor. Bu sayede kullanıcı tek XML dosyası ile rahatlıkla analiz işlemlerini gerçekleştirebiliyor.
Oracle, ArcGIS Server, ArcGIS Desktop kurulum ve yapılandırması için hazırladığım bu videoda Spatial Database Import işlemi gösterilmektedir. Bir sonraki video da ise ArcMap Publish Service işlemi gösterilecektir.
Oracle, ArcGIS Server, ArcGIS Desktop kurulum ve yapılandırması için hazırladığım bu videoda Register Database ve Register File işlemi gösterilmektedir. Bir sonraki video da ise Spatial Database Import işlemi gösterilecektir.
Oracle, ArcGIS Server, ArcGIS Desktop kurulum ve yapılandırması için hazırladığım bu videoda ArcGIS Server Kurulumu işlemi gösterilmektedir. Bir sonraki video da ise Register Database ve Register File işlemi gösterilecektir.

13 Yorum